» Gyorskereső
» Felhasználó
Vásárlási tájékoztató
:
Kedves Vásárlóink!
A személyes bolti vásárlási lehetőség 2017. Július 1.-től üzletünkben megszűnt.
Nagykereskedésként folytatjuk tovább üzleti tevékenységünket, illetve itt,
a Digicamshopon továbbra is tudnak vásárolni!
Rendelni jelenleg, csak a készleten lévő termékeket lehet!
A felmerülő kérdésekre optiinfo@enternet.hu e-mail címre várjuk leveleiket!
A Hoya szűrők kiskereskedelmi forgalmazását a Studió Line Kft vette át, a továbbiakban vásárolni náluk, vagy az eddigi hivatalos viszonteladókon keresztül lehet.
Vásárlás lépésről lépésre:
Ha sikeres a regisztrációnk és beléptünk a rendszerbe, kezdődhet a vásárlás. Válasszuk ki az adott termék megnevezését, ami
minket érdekel,(a termékekhez a lehetőségek szerint csatoltunk fényképeket, ezek lehetnek illusztrációk is, amik nem mindig fedik a valóságot, ezért elsődleges a termék megnevezése) majd kattintsunk a „Kosárba” feliratra, vagy magára a kosár ikonra.
Ha ez megtörtént, akkor a mennyiség mezőbe beírva tudjuk a kívánt darabszámot megváltoztatni, majd a "frissítés" gombra kattintva láthatjuk a darabszámnak megfelelően módosult fizetési összeget.
Ha egy terméket vásárolnánk: továbbléphetünk a következő menüre, ahol a szállítás módját választhatjuk ki.
Ez történhet személyes átvétellel, vagy futárszolgálaton keresztül. Ha kiszállítást kérünk a GLS- futárszolgálat fogja másnap kiszállítani a vásárolt terméket, ennek költsége bruttó 1.800,- forint.
Ha több különböző terméket vásárolunk, akkor keressük ki a következőt és ugyanúgy, mint az elején folytassuk a vásárlást. Ha végeztünk, a megrendelés lezárása” gombra kattintva megnézhetjük még egyszer, hogy mit vásároltunk, illetve a „vissza” gombra kattintva tudunk módosítani a rendelésünkön. Ha jónak látjuk a végeredményt, a „megrendelem” gombra kattintva tudjuk elküldeni a megrendelésünket, a rendszer küld a képernyőre egy üzenetet ha a feldolgozás sikeresen megtörtén. Az üzenet megjelenéséig max 1-2 perc is eltelhet! „Megrendelése rendszerünkben rögzítésre került. Rendeléséről visszaigazoló e-mail-t küldtünk, melyben - szükség esetén - megtalálja a forgalmazók elérhetőségét.” Tehát kapunk rögtön egy automatikus e-mailt a vásárlásról, ezután az ügyintéző, miután feldolgozta megrendelésünket személyesen is fog egy e-mailt küldeni sikeres vásárlásunkról, illetve ebben az e-mail-ben tudja jelezni, ha valami probléma lenne a megrendelés teljesítésével kapcsolatban, vagy esetleg mi magunk nem vettünk valamit figyelembe, vagy a megjegyzés rovatban tettünk fel esetleg valamilyen kérdést.
Tehát az ügyintéző személyes e-mail válaszát mindenképpen várjuk meg! Ne essünk abba a hibába, hogy a megrendelés leadása és az automatikus email megerősítése után rögtön elindulunk a boltba a vásárolt termékért. A napi megrendelések feldolgozása 10.00-13.30 között történik (termék kikészítése, számlázása, csomagolása stb.) Személyes átvétel esetén a 13.30 után leadott megrendelésre is kaphatunk választ az ügyintézőtől az éppen aznapi megrendelések számától függően. Ha ideje engedi, válaszolni fog, így esetleg még az nap át tudjuk venni a megrendelt terméket.
Ha a megrendelés után jövünk rá, hogy valamit mégis elrontottunk, akkor ezt e-mail-ben vagy telefonon mihamarabb jelezzük a bolt felé, hogy időben módosítani, korrigálhatni lehessen megrendelésünket.
Üdvözlettel
Digicamshop ügyfélszolgálat.