» Hirdetés

» Partneroldalak

Nikon.hu


Árgép.hu

 

» Gyorskereső

» Felhasználó

» Termékek

Vásárlási tájékoztató

:



Kedves Vásárlóink!

Üzletünk 2017. Június 16.-tól (péntek-től) felújítás miatt zárva tart!

(1094.Budapest. Ferenc krt.31)

 Június 30-ig a webshop sem fog üzemelni a raktárkészletünk hermetikusan el
lesz zárva

így nem fogunk a felújítás végéig hozzáférni. 


( A későbbiekben minden a vásárlást érintő változásról itt fogunk tájékoztatást adni! )




Személyes átvételhez, nyitva tartásunk a jövő héten a következőképpen fog alakulni:

Hétfő: 10-18 óráig

Kedd: 10-18 óráig

Szerda: 10-18 óráig

Csütörtök: 10-18 óráig


Péntek: ZÁRVA!  A felújítás kezdete!



Rengeteg akcióval várunk mindenkit!!!

(Tamrac táskák: -50 ; Kenko szűrők: -50, -60 ; Raynox előtét lencsék

-50, -80 százalék kedvezmény)



Kellemes hétvégét!



Vásárlás lépésről lépésre:



Ha sikeres a regisztrációnk és beléptünk a rendszerbe, kezdődhet a vásárlás. Válasszuk ki az adott termék megnevezését, ami

minket érdekel,(a termékekhez a lehetőségek szerint csatoltunk fényképeket, ezek lehetnek illusztrációk is, amik nem mindig fedik a valóságot, ezért elsődleges a termék megnevezése) majd kattintsunk a „Kosárba” feliratra, vagy magára a kosár ikonra.

Ha ez megtörtént, akkor a mennyiség mezőbe beírva tudjuk a kívánt darabszámot megváltoztatni, majd a "frissítés" gombra kattintva láthatjuk a darabszámnak megfelelően módosult fizetési összeget.



Ha egy terméket vásárolnánk: továbbléphetünk a következő menüre, ahol a szállítás módját választhatjuk ki.

Ez történhet személyes átvétellel, vagy futárszolgálaton keresztül.  Ha kiszállítást kérünk a GLS- futárszolgálat fogja másnap kiszállítani a vásárolt terméket, ennek költsége bruttó 1.800,- forint.



Ha több különböző terméket vásárolunk, akkor keressük ki a következőt és ugyanúgy, mint az elején folytassuk a vásárlást. Ha végeztünk, a megrendelés lezárása” gombra kattintva megnézhetjük még egyszer, hogy mit vásároltunk, illetve a „vissza” gombra kattintva tudunk módosítani a rendelésünkön.  Ha jónak látjuk a végeredményt, a „megrendelem” gombra kattintva tudjuk elküldeni a megrendelésünket, itt a rendszer rögtön küld a képernyőre egy üzenetet „Megrendelése rendszerünkben rögzítésre került. Rendeléséről visszaigazoló e-mail-t küldtünk, melyben - szükség esetén - megtalálja a forgalmazók elérhetőségét.”  Tehát kapunk rögtön egy automatikus e-mailt a vásárlásról, ezután az ügyintéző, miután feldolgozta megrendelésünket személyesen is fog egy e-mailt küldeni sikeres vásárlásunkról, illetve ebben az e-mail-ben tudja jelezni, ha valami probléma lenne a megrendelés teljesítésével kapcsolatban, vagy esetleg mi magunk nem vettünk valamit figyelembe, vagy a megjegyzés rovatban tettünk fel esetleg valamilyen kérdést.



Tehát az ügyintéző személyes e-mail válaszát mindenképpen várjuk meg! Ne essünk abba a hibába, hogy a megrendelés leadása és az automatikus email megerősítése után rögtön elindulunk a boltba a vásárolt termékért. A napi megrendelések feldolgozása 10.00-13.30 között történik (termék kikészítése, számlázása, csomagolása stb.) Személyes átvétel esetén a 13.30 után leadott megrendelésre is kaphatunk választ az ügyintézőtől az éppen aznapi megrendelések számától függően. Ha ideje engedi, válaszolni fog, így esetleg még az nap át tudjuk venni a megrendelt terméket.



Ha a megrendelés után jövünk rá, hogy valamit mégis elrontottunk, akkor ezt e-mail-ben vagy telefonon mihamarabb jelezzük a bolt felé, hogy időben módosítani, korrigálhatni lehessen megrendelésünket.   



Üdvözlettel



Digicamshop ügyfélszolgálat.